مزیت تبلیغات از طریق تلویزیون شهریبسیار گسترده است به طوری که اگر میخواهید برند شما در پربازدیدترین نقاط شهر باشد، تلویزیون شهریمناسب شما میباشد.
در این روش تبلیغاتی که یکی از متداول ترین تبلیغات در فضای باز است به راحتی میتوان توجه مشتریان را به خود جلب کرد. با ارائه پیام مناسب در مکانهای مناسب، میتوان به طور موثر با مشتریان خود تعامل برقرار نمود.
نحوه تبلیغات با
تلویزیون شهری
شما به عنوان یک صاحب کسب و کار میتوانید با برنامهریزی رسانهای و بودجه درست در کارهایی که در آن دیده شدن برند مورد نظر است، برند خود را به موقعیت موفقتری برسانید.
بیلبوردهایی که در بسیاری از نقاط شهر قرار دارند به شما این امکان را میدهند که صدای خود را به گوش همه مشتریان خود برسانید. در لحظات ترافیک، مردم به دنبال چیزی میگردند که به آن علاقه مند شوند، که در این خصوص یک
تلویزیون شهریالای دی، یک تابلوی تبلیغاتی چشمگیر و موثر پیام برند را به دقیق ترین شکل منتقل میکند.
اهداف تلویزیون شهری
تکنولوژی روز به روز پیشرفت میکند و نوآوریهای زیادی در صنعت تبلیغات ایجاد میکند. با گسترش صفحه نمایشهای دیجیتال، در صنعت تبلیغات؛ استفاده از فناوری برای دستیابی به مخاطبان هدف به یک ابزار مهم تبدیل شده است. در طول روز، زمانی که به مدرسه، بیمارستان، محل کار یا خرید میروید، قطعا با صفحه نمایش دیجیتال مواجه خواهید شد. بنابراین، شرکتها و برندها هنگام انتخاب تبلیغات، گزینههای تبلیغات نمایشگر دیجیتال را در نظر میگیرند.
شما میخواهید بیلبوردها را برای افزایش آگاهی و فروش برند خود تبلیغ کنید، اما اگر نمیدانید از کجا شروع کنید و چگونه ادامه دهید، این مقاله برای شما مناسب است. در ادامه مقاله خود اطلاعات دقیقی در مورد تبلیغات بیلبورد و همچنین اطلاعات دقیقی از قیمت و انواع تبلیغات بیلبورد قرار داده ایم.
ابعاد مورد استفاده
تلویزیون شهری
اندازه استاندارد تلویزیون تبلیغاتی340 سانتی متر عرض و 190 سانتی متر طول میباشد. با این حال، بسته به منطقه و مکانی که بیلبورد در آن قرار دارد، امکان مشاهده بیلبوردها در اندازههای مختلف نیز وجود دارد. قبل از چاپ آثار بیلبورد باید بررسی شود که آیا با تابلو سازگاری دارند یا خیر..
برای اینکه بعدا مشکلی پیش نیاید، در صورت بروز خطا در ابعاد، قبل از شروع چاپ، خطاها اصلاح شود. برای انجام سریع اقدام و چاپ مستقیم، باید اندازه تابلویی که آگهی در آن قرار میگیرد مشخص شود و کار بر اساس آن شروع شود.
معمولا شرکتهای فعال در زمینه فروش در خصوص ابعاد
تلویزیون شهریراهنماییها و نظارتهای لازم را به انجام میرسانند و امکان وقوع مشکل وجود ندارد.
اصول تبلیغات با تلویزیون شهری
شرکتهای زیادی هستند که تبلیغ میکنند. باید از گم شدن در میان این تبلیغات و هدر دادن پول خود جلوگیری کنید. برای این کار باید به نکاتی توجه کرد.
اول از همه، این کار درستی نیست که اطلاعات زیادی را برای پر کردن کل قسمت تخته درج کنید. از آنجایی که وسایل نقلیه و عابران پیاده در حال حرکت معمولاً تبلیغات ویدئو وال را مشاهده میکنند، هر چه اطلاعات جلب توجه و شفاف کمتر باشد، مزیت بیشتری ارائه میشود. به همین دلیل لازم است در تهیه طرح از اطلاعات قابل توجه و چشمگیر استفاده شود.
توجه مخاطبان در حال حرکت به متون طولانی روی
تلویزیون شهرییا ویدئو وال بسیار دشوار است. به همین دلیل میتوانید متنهای کوتاه یا چشمگیر را به جای متنهای بلند بگنجانید و همچنین میتوانید طرحهای قابل توجهی با جلوههای بصری تهیه کنید. مکانی که بیلبورد در آن قرار خواهد گرفت نیز بسیار مهم است. برای متمایز شدن از سایر تبلیغات، طراحی باید با محیط اطراف تضاد داشته باشد.
مزیت تبلیغات با
تلویزیون شهری
امروزه، اگرچه همه چیز به محیط دیجیتال منتقل شده است، اما گاهی اوقات ممکن است در تبلیغات تغییر کند. گاهی اوقات، تبلیغاتی که در رسانههای دیجیتال داده میشوند، آزاردهنده و نادیده گرفته میشوند، یا زمانی که در کانالهای تلویزیونی وقفهای وجود دارد، بیننده ممکن است به جای تماشای تبلیغات، به کانالهای دیگر روی آورد.
این در مورد تبلیغات بیلبورد صدق نمیکند. امکان رد شدن یا نادیده گرفتن تبلیغ شما وجود ندارد. همچنین در رسانههای اجتماعی و نمایشگرهای خانگی فرصت پخش محدود به زمان خاصی میباشد در حالی که زمان انتشار بسیار مهم است، تبلیغات شما به صورت 24 ساعته بر روی بیلبوردها نمایش داده میشود.
اما اگر به این فکر میکنید که چگونه در
تلویزیون شهریتبلیغ کنید، بیایید توضیح دهیم. فرآیند تبلیغات بیلبورد، از طراحی تا چاپ، از اجاره تا انتخاب مکان، فرآیندی دشوار و پرزحمت است. به همین دلیل برای داشتن کارهای تبلیغاتی حتما باید با شرکتی مجرب در این خصوص همکاری کنید. به این ترتیب شما بدون زحمت بر این روند سخت و طاقت فرسا غلبه خواهید کرد و شروع به نتیجه گیری ایده آل خواهید نمود.